من دکتر بهم فولیک اسید نداد اینو داده بهم

تصویر
۷ پاسخ

منم همینو میخورم
بیشتر از سه ماهه

دکتر بمن رووفولیک داده

منم از این مصرف میکنم

به منم همینو داده دکتر با ویتامین دی

همونم فولیک اسیده ولی یه خورده قویتره

اینم توش ویتامین ها و فولیک اسید داره خارجیه خیلی خوبه

قرص خوبیه بخور

سوال های مرتبط

مامان آیلین تو دلی مامان آیلین تو دلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده🌨️ مامان شازده🌨️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری