اینو داروخونه بهم داد برای اسید فولیک
شما مصرف کردین اینو؟

تصویر
۸ پاسخ

پس چیجوریه بعضیا بعد این که فهمیدن باردارن تازه شروع میکنن

من ۶ ماه قبل خوردم بچم ماه اول سقط شد الان میگم نخورم بهتره سعی میکنم مواد غدایی عدس موز و...بخوری

اره از معمولی همه میخورن بگیر اینا خدابدونه چه کسی مصرف میکنه

منم اسید فولیک میخوردم دکترم گفت دیگه از الان باید یدوفولیک بخوری

من دوماه پیش به دستور پزشک اسید فولیک میخوردم و تموم شد الآنم در حال اقدامم لازمه بازم بخورم؟

اگع دکتر تجویز کرده که حتما صلاح دیده اما اگه دارو خونه داده نخور برو پس بده بگو ورق اسید فولیک بده لطفا، چقد شده این قوطی؟

نه مال من فولیک اسید ورقه ای هست

دکتر برات تجویز کرده یا خودت از داروخونه خریدی؟

سوال های مرتبط

مامان 💞نفس💞 مامان 💞نفس💞 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان فعلا نمیدونم مامان فعلا نمیدونم هفته دوازدهم بارداری
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته بیست‌وششم بارداری