پس چیجوریه بعضیا بعد این که فهمیدن باردارن تازه شروع میکنن
من ۶ ماه قبل خوردم بچم ماه اول سقط شد الان میگم نخورم بهتره سعی میکنم مواد غدایی عدس موز و...بخوری
اره از معمولی همه میخورن بگیر اینا خدابدونه چه کسی مصرف میکنه
منم اسید فولیک میخوردم دکترم گفت دیگه از الان باید یدوفولیک بخوری
من دوماه پیش به دستور پزشک اسید فولیک میخوردم و تموم شد الآنم در حال اقدامم لازمه بازم بخورم؟
اگع دکتر تجویز کرده که حتما صلاح دیده اما اگه دارو خونه داده نخور برو پس بده بگو ورق اسید فولیک بده لطفا، چقد شده این قوطی؟
نه مال من فولیک اسید ورقه ای هست
دکتر برات تجویز کرده یا خودت از داروخونه خریدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.