مامانا میشه اینو بجای اسید فولیک بخوری؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نههه این دوز اسید فولیکش کمه تا ۱۶ هفته باید اسید فولیک بخوری چون سیستم عصبی بچت تشکیل میشه

این خودش اسید فولیک داره.ولی الان زوده مصرف کنی

من از ۱۶هفته ب بعددکترم بهم داداینواسیدفولیکم حذف کرد

ن الان اینونمیده ک من دارم دکترگف نخور فقط فولیک اسیدوویتامین د۳میخورم

سلام این برای ۱۶ هفته به بعد

تا ماه چهارم باید اسیدفولیک بخوری بعد اهن

سوال های مرتبط

مامان 💞نفس💞 مامان 💞نفس💞 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری