نههه این دوز اسید فولیکش کمه تا ۱۶ هفته باید اسید فولیک بخوری چون سیستم عصبی بچت تشکیل میشه
این خودش اسید فولیک داره.ولی الان زوده مصرف کنی
من از ۱۶هفته ب بعددکترم بهم داداینواسیدفولیکم حذف کرد
ن الان اینونمیده ک من دارم دکترگف نخور فقط فولیک اسیدوویتامین د۳میخورم
سلام این برای ۱۶ هفته به بعد
تا ماه چهارم باید اسیدفولیک بخوری بعد اهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.