۳ پاسخ

من ده روزگی ختنه کردم بچمو زیاد اذیت نشد زود هم خوب شد

ن عزیزم بیحس هیچی حس نمیکنه

نه نترس فقط جیش اول سخته زیاد جیغ میزنه بعد اون دیگه هیچی نیست

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری