۳ پاسخ

والا نمیدونم من فردا میخوام ببرم
توکل بر خدا

نه عزیزم .....من راضی تر بودم تا بخیه

روز اول سخت بود واقعا

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی