۳ پاسخ

نه حلقه راحتترع ، فقط اولش که میخواد جیش کنه اذیت میشع

ن واس من ک اصلا گریه نکرد 7روزه هم حلقه افتاد

ن برا پسر منم حلقه بود راضی بودم خیلی اذیت نشد
فقط موقع امپول بی حسی یکم گریه کرد
و وقتی ک بی حسی رفت کمی اذیت شد در حد ی دو ساعتی

سوال های مرتبط