بمیرم الهی،
از روزی که از آزمایش سلفری فهمیدم پسره، بزرگترین نگرانی ام همین ختنه است...
قبل از اینکه بری دو برابر وزنش بهش استامینوفن بده.
حسابی میگیره میخوابه چیزی متوجه نمیشه.بعدشم هر ۴ ساعت بهش بده
دکتر شاید بگه هر ۶ ساعت.ولی تو هر ۴ ساعت بهش بده.
اتفاقا پوشکش کن. چون با ادرار خودش زخمش خوب میشه.الانم بهترین موقع اس.من حامی رو ۲۴ روزگی ختنه کردم هیچی نفهمید.بعد از حامی یه پسره ۳ ماهه رو اوردن واسه ختنه. کل درمانگاه رو گذاشته بود رو سرش.چون بزرگ شده بود و میفهمید
تند و تند پماد بزن و پاهاشو با قنداق ببند و نذار تکون بده
بذار یه کم وزنش بیشتر بشه حداقل دوماهه بشه بعد ببرش الان خیلی زوده
خیلی گریه میکنه اصلا نترس
اگر میتونی امشب رو پوشکش نکن
و پاهاشو به یچی ببند که نزنه به خودش
قطره استامینوفن هم پاراکید بگیر تاثیرش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.