نهایتا تا دو ماهگی
بیشتر از اون نذار طول بکشه
اوایل خیلی زخماشون زود خوب میشه و بدنشون زود ترمیم میشه زیاد دست و پا نمیزنن اذیت نمیشن هرچی کوچیکتر باشن بهتره
ولی زیر یک هفته هم من شنیدم خطر داره خوب نیست البته بعضیا انجام میدن
۲۱ روزگی به بعد ولی من پسر اولمون ۷ روزه بردم راحت هم بود
من ۲۵ روزگی بردم خیلی راضی بودم فقط یک شب اذیت شد
سعی کن شیاف نزنی استامینوفن بده ک مقعدش شل نکنه البته این نظر منه ببین دکترش چی میگ
من 38 روزگی بردمش
من ۴۳روزبود بردم
دکترش گفته بود بهترین حالت۴۰-۵۰روزگی
بدترشم ۵۰-۶۰روزگیچون نزدیک واکسنش میشه
هر چی زودترم گفته بهتر چون پادتن مادر تو بدن بچه هست وزودی خوب میشه
من هنوز یه ماهش نشد بردم راضی بودم
۲ ماهگی ببر . زیر دوماه نمیتونی شیاف بزنی بچه خیلی درد میکشه
من2ماهگی بردم همین ک نمیتونه غلت بزنه خوبه
بنظرم بهتر بعد ۴۰ روز اینا باشه ک بچه یکم جون بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.