۱۰ پاسخ

نهایتا تا دو ماهگی
بیشتر از اون نذار طول بکشه
اوایل خیلی زخماشون زود خوب میشه و بدنشون زود ترمیم میشه زیاد دست و پا نمیزنن اذیت نمیشن هرچی کوچیکتر باشن بهتره
ولی زیر یک هفته هم من شنیدم خطر داره خوب نیست البته بعضیا انجام میدن

۲۱ روزگی به بعد ولی من پسر اولمون ۷ روزه بردم راحت هم بود

من ۲۵ روزگی بردم خیلی راضی بودم فقط یک شب اذیت شد

سعی کن شیاف نزنی استامینوفن بده ک مقعدش شل نکنه البته این نظر منه ببین دکترش چی میگ

من 38 روزگی بردمش

من ۴۳روز‌بود بردم
دکترش گفته بود بهترین حالت۴۰-۵۰روزگی
بدترشم ۵۰-۶۰روزگی‌چون نزدیک واکسنش میشه
هر چی زودترم گفته بهتر چون پادتن مادر تو بدن بچه هست و‌زودی خوب میشه

من هنوز یه ماهش نشد بردم راضی بودم

۲ ماهگی ببر . زیر دوماه نمیتونی شیاف بزنی بچه خیلی درد میکشه

من2ماهگی بردم همین ک نمیتونه غلت بزنه خوبه

بنظرم بهتر بعد ۴۰ روز اینا باشه ک بچه یکم جون بگیره

سوال های مرتبط