خانما تجربتون از ختنه رو بگین لطفا

۱۰ پاسخ

سلام بسیار عالی
ب روش حلقه
۸ روزم افتاد
از فردای ختنه انجام میشه روزی ۳ بار
هربار یک رب تو وان اب گرم بمونه
بعد هربار تعویض پوشک و شسشو .....پماد اریترومایسین دور تادور حلقه بمالید
بسبار راضی بودم
ویک ماهگی انجام بدید
نیم ساعت قبل رفتن پاراکید بدید
۲ روز اول پاراکیددبدید

الان ببرش من ۲۳ روزگی بردم دکتر گف دیره هرچی کوچیک تر باشند درد کمتر می‌کشن زودتر هم خوب میشن

من به روش لیزر ختنه کردم فقط نیم ساعت گریه کرد

من4ماهگی بردمش امااصلااذیتم نکردیکمی سوزش داشت اولاولی زودی خوب شدامااینومیخام 40روزگیش ببرم که حالیش نشه

وای من خیلی دیر دارم میبرمش پس فردا نوبت داره شما زود ببرش

هیچی تو ۳۳روزش ببر
به متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی
من به این تخصص بردم
انقد کارش خوب بود
اول واسش شیاف گذاشت بعدش بیحسی زد تو اون بیحسی فقط گریه کرد
بعدش خیلی راحت بود پنج دقیقه هم طول نکشید
و دارو داد که راحت داروهاشو میدادم
زیاد سخت نگیر کاملا خوبه فقط ختنه کردنی تو نرو داخل مادرت رو ببر با پدرشوهرت

هرچه زودتر بهتر من بچم ۷روزگی ختنه کردم نفهمید اصلا

خیلی خوب بود یکم امپول بی حسیه درد داره که یه ثانیس،قبل و بعدش استامینفن میدی بچه اصلا متوجه نمیشه،فقط اولین جیش که میکنه اون یکم میسوزه یکی دوبار گریه کرد و تموم شد،یه هفته ای هم حلقش افتاد

پماد تتراساکلین مخصوص ختنه سه درصد دو تا یا سه تا بخر وقتی باندشو برداشتی پرپماد کن زود خوب میشه
با دستمال مرطوب هم تمیزش نکنی با دستمال کاغذی یا پنبه تمیزش کن

😪😂گریه من از بچه بیشتر بود

سوال های مرتبط

مامان رایان 💙💙 مامان رایان 💙💙 ۱۲ ماهگی
مامان ‌Dela🩷 مامان ‌Dela🩷 روزهای ابتدایی تولد