من ۵۴ روزگی ختنه کردیم به روش حلقه فقط برای آمپول بی حسیش یکم گریه کرد که اونم با پستونک زود آروم شد
بعدش به خاطر دارو هایی که میخورد تا شب گیج بود و فقط برای شیر بیدار میشد از فرداش هم که دیگه درد نداشت اصلا فقط مراقبت داشت
براش پوشک سایز بزرگتر میبستم با یه محافظ حلقه و دوبار پماد میزدم بعد ۱۱ روز حلقش افتاد در کل انقدری که میترسیدم سخت نبود
من ۱۳ روزگی بردم بهترین کار کردم اذیت نشد هیچی نفهمید به روش لیزر بخیه
من با روش لیزر ختنه کردم خیلی راضی بودم
هر چی زودتر انجام بدی راحتتری بخیه سخت تره نسبت به حلقه پمادش سر موقع بزنی چند روز طول میکشه حلقه میافته روز اول هم قطره استامینوفن میدی
امروز پسرم ختنه کرد
روش حلقه با بی حسی
پشیمونم چرا زودتر نبردمش
ترسید
بچه آرومی اهل گریه نیست ،یهدساعت تمام گریه کرد ،گریه بدجور
خلاصه که زود ببرید تا خیلی عاقل نشدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.