نه بابا درد نداره .هرچه زودتر ختنه بشه بچه راحت تره
ن تنها راه زود افتادنش آبگرم درمانی بمنگفته بود روزی چندین بار بذارش تو تشت آب گرم تا یرب بشینه داخلش من بچم هشت ماهش بود همش میذاشتم ولی خیلی سختی کشیدم حلقش بعد دوهفته نیوفتاذ بردم درآورد دوباره ی تیکه برش برداشت مجبور بود بخیه بزنه.....استرس آور بود ولی بچه شما کوچیکه اگر زیاد تواب بذاری شاید تا پنج روز زودترم بیوفنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.