مامان این سرلاک گرفتم خوبه خوشمزه هست؟

تصویر
۸ پاسخ

پسر من گندم و خرماشم گرفتم نخورد

ن خاهر بچه من به زور میخوره

گندم خرما هم خیلی خوشمزه هست

عزیزم چه قیمته؟

من گندم موز خریدم نمیخوره

اینو میگن خیلی خشمزست منم میخوام بگیرم کاش حداقل اینو بخوره

آره خوبه من گندم و موز گرفتم

آره قشنگم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان مهرزاد مامان مهرزاد ۱ سالگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🔥آتریسا🔥 مامان 🔥آتریسا🔥 ۱ سالگی
مامان رستا و هیرمان مامان رستا و هیرمان ۱۴ ماهگی