۷ پاسخ

سرلاک چیا داخلشه؟؟؟ یعنی همون فرنی خونگی بدیم بهتر از سرلاک نیست ایا؟؟

آره عزیزم من هم چند میوه اش میدم هم گندم وسیب هم حریره بادوم دخترم همش دوست داره

من گرفتم اصلا خوشمزه نبود

اره دختر من خیلی دوست داشت

من سرلاک برنج میدم اینم شیرینه دخترم میخوره

من استفاده میکنم دخترم میخوره خودمم یه کم خوردم خوشمزه ست

من گندم و سیب دادم به دخترم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط