۷ پاسخ

من با سویق چهار مغز و ۴ شیره مخلوط میکنم
خعلی خوشمزه میشه
خودمم میخورم😂

آره خوب نیس

گندم و خرما خوشمزست خیلی

من ففط حریره بادامشو خریدم فعلا خوشمزس

من برا پسرم خریدم دوست داره اتفاقا خودمم میخورم خوشمزست. کلا فک میکنم توی طعم فرقی ندارن من گندم خرما و گندم موز هم دادم بهش مثل همن تقریبا. فرقشونو من حس نمیکنم

من گندم و خرما خریدم بنظر خودم خیلی خوشمزس ولی پسرم نمیخوره همشو خودم و مامانم خوردیم
ایندفعه نمیدونم چی بخرم

اتفاقا اون خوش طعم ترینشه باقی طعم ها خیلی مزخرفع😂

سوال های مرتبط