من با سویق چهار مغز و ۴ شیره مخلوط میکنم
خعلی خوشمزه میشه
خودمم میخورم😂
آره خوب نیس
گندم و خرما خوشمزست خیلی
من ففط حریره بادامشو خریدم فعلا خوشمزس
من برا پسرم خریدم دوست داره اتفاقا خودمم میخورم خوشمزست. کلا فک میکنم توی طعم فرقی ندارن من گندم خرما و گندم موز هم دادم بهش مثل همن تقریبا. فرقشونو من حس نمیکنم
من گندم و خرما خریدم بنظر خودم خیلی خوشمزس ولی پسرم نمیخوره همشو خودم و مامانم خوردیم
ایندفعه نمیدونم چی بخرم
اتفاقا اون خوش طعم ترینشه باقی طعم ها خیلی مزخرفع😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.