سلام کسی اندانسترون داده به بچش ؟

۲ پاسخ

سلام من ۳ماهه میدم عزیزم.واسه رفلاکس و تهوع.اول برام نوشت هر ۸ساعت ۴قطره.یک ماه اینجور دادم .بعدش روزی دوبارش کردم الان روزی دوبار ۴قطره میدم.دکتر گفت کم کم تا ی ماه دیگه روز یکبارش کن

آره واسه حالت تهوع

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی
مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۷ ماهگی
مامان آقا رایان👼💙 مامان آقا رایان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان آوین🥳🍼 مامان آوین🥳🍼 ۱ سالگی
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان سیدعماد مامان سیدعماد ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان دلوین وتو دلی مامان دلوین وتو دلی ۱۵ ماهگی