۶ پاسخ

من کمپرس سرد اصلا نذاشتم فقط اول حوله گرم میذاشتم رو پاش بعدش هم قنداق سنتی کردم دیگه راحت خوابید قطره هم سر ساعت دادم خداروشکر اذیت نشد

واکسن چهار ماهگیشم اونکاروبکن گرم نزار تازمانی که تورم نکرده

اصلا گرم نزار فقط کمپرسی سرد بزار موقع واکسن زاتن بچه تب میاد بهش موقع واکسن زدن دیگه بیاییم گرمم بزاریم بیچاره بدترمیشه بهداشت به من گف اول کمپرسی سردبزار ولی اگه دیدی تورم کرد وبادکرد اونموقع گرم بزار خداروشکر اصلا تورم نکرد

فقط قنداق که نتونه پاهاش و تکن بده همین
اینکار درد حس نمیکنه و اصلا تب هم نمیکنه وگرنه هیچ مشکلی ندارن

قنداقش کن حتما، اینجوری آرومترن معمولا

فقط کمپرس گرم بزار کلا تا شب رو ماش باشه گرم‌نگهش دار و سرساعت استا بده حتی اگ تب نداشت

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا ۱۱ ماهگی