کمه😕🤣
من یک سوم نون رو صبحانه میخورم
حالا یا پنیر گردو یا خامه مربا
تا ناهار یه میوه یا تنقلات میخورم
ناهار یه بشقاب پر برنج میخورم با نصف رون مثلا
یا دو ملاقه خورش
عصر باز یکم هله هوله میخورم یا کیک و شیر
شام هم نصف نون میخورم یا یه پشقاب برنج
هرچی میخورم گشنمه
اخر شبم اگه دیر بخوابم یه میوه میخورم باز😐🤣🤣🤣
والا نمیدونم من خودمم ساعت ۸ صبحونه میخورم...۱۲ ناهار میخورم...اون وسطا میوه و از این چیزا میخورم شامم میخورمم...ولی خوب تو هفته هایی شما بودم انقد ویارم بد بود هیچی نمیخوردم یعنی اصلن چیزی تو معده ام نمیموند
حداقل مغزیجات و شیر روزی ی لیوان حتما بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.