۶ پاسخ

من امروز رفتم با بیمه شد 660تمن
اول شکمی سونو کرد ،گفت برو مثانه تو خالی کن بیا بار دوم واژینال انجام داد .
ماه قبل هم همینجوری بود

۵۷۰ ازاد من دادم

جای دولتی برو کمتره

با بیمه۴۰۰

واژیناله؟؟ درسته؟؟

همون ۵۰۰ تا ۷۰۰

سوال های مرتبط

چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری