۲ پاسخ

من از دو ماهگی دارم بهش میدم تا ۴ ماهگی تقریبا ماهی یک کیلو اضاف کرد
۴ تا ۶ ماهگی باید ببرم بهداشت ببینم چقدر اضاف کرده
شیر سبک و خوبیه باید ببینی به بچت میسازه یا نه.

من هم شیر خودم هم گیگوز یک میدادم اصلا وزن دهی نداشت بنظرم شیرخوبی نیس

سوال های مرتبط

مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی
مامان آتریسا🌸 مامان آتریسا🌸 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی