شام امشب خونه مامان جون😋


#بارداری
#واکسن

تصویر
۳ پاسخ

الان این ترکیبات فردا چی میدی بهش؟
منم هرروز همین ترکیبات میدم یه بار سیب زمینی نمیریزم جافری میریزم یه بار کدو سبز و..
ولی بنظرم مزش تکراری شده واسش🫠

نوش جون کیان جان😘

من بلدرچین و هویج و جوی دوسر پرک با عصاره قبم و روغن زیتون گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان آرتام 🥰 مامان آرتام 🥰 ۹ ماهگی