ترشحات واژینال تا چه حد طبیعیه؟؟؟

۳ پاسخ

بو نداشته باشه... خارش نداشته باشی... ترشح سبز و زرد نباشه ...
روان عین ادرار نباشه (یعنی کنترل نتونی بکنی )

اگه اینا نبود بقیه اش طبیعیه ... هفته ۲۵ببعد هی اوج میگیره

رفته رفته زیاد میشه دیگه از طبیعی گذشته ...... مواظب باش رنگی و عفونت نباشه

اگه بووخارش نباشه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بیان مامان بیان ۶ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری