مال شماهم رقیق آبکی
ترشح بدون بو و سوزش و خارش بله طبیعیه
روی لباس زیر بمونه زرد رنگ میشه
عادیه منم داشتم
رفتم آزمایش دادم عفونت هم نداشتم
مال منم بدون بو و سوزش و خارش بود نرفتم دکتر دیدم داره زیاد میشه رفتم برام ازمایش عفونت نوشت داشتم عفونت. قرص دارم میخورم
بدون بو و سوزش و خارش بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.