ترشحات شبری طبیعیه؟

۵ پاسخ

مال شماهم رقیق آبکی

ترشح بدون بو و سوزش و خارش بله طبیعیه
روی لباس زیر بمونه زرد رنگ میشه

عادیه منم داشتم
رفتم آزمایش دادم عفونت هم نداشتم

مال منم بدون بو و سوزش و خارش بود نرفتم دکتر دیدم داره زیاد میشه رفتم برام ازمایش عفونت نوشت داشتم عفونت. قرص دارم میخورم

بدون بو و سوزش و خارش بله

سوال های مرتبط

مامان بیان مامان بیان ۶ ماهگی
مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 مامان سه‌قلوها🩷🩵🩷 ۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۸ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان هیراد🩵👼 مامان هیراد🩵👼 ۲ ماهگی
مامان گیسو🤰🏼💖 مامان گیسو🤰🏼💖 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری