خانما ترشحات من زیاده طبیعیه؟؟

۷ پاسخ

منم زیاد شده برام نمیدونم از چیه منتظرم برم انتی بعد برم پیش دکترم بهش بگم

برا منم خییلیه

از من روزی اندازه یه کف دست هست دکترم گفت تست آبریزش بده😫 البته من نرفتم حال ندارم

کلآطبیعیه امااگه جوریه وقتی ادرارمیکنی بومیده طبیعی نیس

اگه بدون بو و رنگ باشه نه عزیرم

برا منم جدیدا خیلی زیاد شده

چجوریع ترشحات

سوال های مرتبط

مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری