۳ پاسخ

من دوتا رو باهم میدم

من شبا ۱ سیسی کامل میدادم پسرم بالا میاورد دکتر گفت تقسیم کن حجم کم در طول روز بدی
ولی بهترش شبه

من روز میدم دکترش گفت ساعتش مهم نیست فقط یک ساعت قبل و بعد شیرنخورده باشه رو خودش هم همینو نوشته

سوال های مرتبط

مامان حامی🩵👼🏻 مامان حامی🩵👼🏻 ۱۶ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی