۶ پاسخ

من نمیذارم

روی جعبه هیچی نزده که توی یخچال باشه

یخچال چون سپانسیون هس

روش ننوشته یخچالی

من اینو جدید گرفتم میخوره عق میزنه یه کم ، شما اینجور نیست؟ قرمزشو خوب میخورد

منم به دخترم میدم میزارم یخچال

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام ۱۵ ماهگی