۳ پاسخ

آره یوقتایی غیب میشن کلا یا خیلی کم حس میکنی

ارهههه عادیه

اره فک کنم منم دیشب دراز کشیده بودم یک چیزایی فهمیدم ولی امروز هیچی نفهمیدم باز طبیعیه تا ۲۶هقته اینا تک و توک بفهمیم

سوال های مرتبط

مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی