میگم ی یهو حس کردم نی نی لگد زد طعبیی اینقدر زود
۱۴ هفته

۷ پاسخ

میگن دخملا زودتر حرکت حس میکنی
پسر تنبله

از هفته ۱۷ تازه حس میکنیم الان خیلی زوده
حرکت بچه نیست

منم تو هفته ی شما موقع خاب انگار یه توپ کوچولو تو شکمم چرخید

عادیه منم ۱۳ بود فکر کنم حس کرذم تازه بعد یه تهوع😅😅گفتم معذرت خواهی کرد
نیکه خیلی کم بود تا رفت پاسه انومالی کلی پیلده رپی و اب میوه بعد کم کم تکوناشو حس کردم

من از ۱۲ هفته حس میکردم .
ولی نه لگد حس این که یه چیزی تو شکمم تکون میخوره یا ترکیدن حباب ،
اگه جفتتون خلفی باشه زودتر حرکتاشو احساس میکنید ولی برای لگد شاید زود باشه

نگران نباش نی نی نبوده عزیزم حرکات رودس
تو اگه جفتت خلفی باشه تازه ۱-۲ هفته دیگه تازه ب حالت نبض ماننذ حسش میکنی

خیلی نگرانم

سوال های مرتبط