میگن دخملا زودتر حرکت حس میکنی
پسر تنبله
از هفته ۱۷ تازه حس میکنیم الان خیلی زوده
حرکت بچه نیست
منم تو هفته ی شما موقع خاب انگار یه توپ کوچولو تو شکمم چرخید
عادیه منم ۱۳ بود فکر کنم حس کرذم تازه بعد یه تهوع😅😅گفتم معذرت خواهی کرد
نیکه خیلی کم بود تا رفت پاسه انومالی کلی پیلده رپی و اب میوه بعد کم کم تکوناشو حس کردم
من از ۱۲ هفته حس میکردم .
ولی نه لگد حس این که یه چیزی تو شکمم تکون میخوره یا ترکیدن حباب ،
اگه جفتتون خلفی باشه زودتر حرکتاشو احساس میکنید ولی برای لگد شاید زود باشه
نگران نباش نی نی نبوده عزیزم حرکات رودس
تو اگه جفتت خلفی باشه تازه ۱-۲ هفته دیگه تازه ب حالت نبض ماننذ حسش میکنی
خیلی نگرانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.