۶ پاسخ

پسر منم اینطوری بود دکار گفت حساسیت به پروتئین گاوی هستش

از خوردن گرمیجات هست میتونی روزی نصفه استکان کوچیک عرق کاسنی بخوری

دختر من یه سره اینجوری میشه
خود به خود خوب میشه
نمیدونم در اثر چیه
حتی صورتشو آب میزنم هم اینجوری میشه😁

توی همیوپاتی میگن این بخاطر اب دهن بچه است و جوش دندون داره شروع میشه، اسم دارو هومیوپاتی برای این مساله بابونه یاچمومیلا هستش!

آخی لپاشو😍

پسر منم داره

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی ❤️ مامان نی نی ❤️ ۹ ماهگی