۱۰ پاسخ

منم فقط هوس ماست می‌کنم

من کلا از اولش تا الان هیچی زیاد دلم نمیخواست

من هنوزم هوس شدید نکردم

سلام عزیزم طبیعی هستش منم اصلا چیزی رو خیلی نمیخوام

من کلا چیزی ویار ندارم همسرم دیشب رفته میوه بگیره میگه چیزی دلت نمی‌خواد بگیرم بگو هنگ کرده خخخ

من اولی اصلا هوس چیزی نمیکردم دومی بیشتر هوس میکنم

من از اول داشتم

ویار ینی از یچی بدت بیاد هوس ینی چیزیو خیلی بخای منم اینجوری بودم طبیعیه

من ویارم اوایل بارداری بود الان خیلی کمتره
سر بچه اولم اصلا ویار نداشتم تا اخر بارداری دوسه تا چیز هوس کردم

فکر کنم باید تا الان دلت میخواسته من که ویارم تا هفته ۱۳ بود بعدش تموم شد

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا هفته سی‌وهفتم بارداری