۶ پاسخ

سلام عزیزم من اونو ریختم که گفتسن ولی تنظیماتش چطوره

چه بچه های خوبی دارین.....خب سادست میادمیگه قفلش بازکن میخوام بازی کنم
جیغ ودادمجبوری بازکنی

دستت درد نکنه عالیه

۳تا گزینه اومده کدوم بزنم‌انگلیسی موشته

من که اصلا گوشی نمی‌دم بهش

مرسی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرین و آریسا مامان آرین و آریسا ۲ سالگی