ناهار چی دارین خانوما
#پوشک
#شیر_خشک

۱۱ پاسخ

خورشت بامیه

عدس پلو با سالاد شیرازی😋

یکم کباب دیروز درست کردم چندتاش مونده بود دادم آقا برد مغازه بخوره خودمم که هیچی😔

سیرابی

عدسییی

عدسی

ماکارانی

خورشت اسفناج

هیچی😂

قرمه سبزی

کال جوش

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۱۱ ماهگی
مامان دل آرا... مامان دل آرا... ۱۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان ELIN🧸🌙 مامان ELIN🧸🌙 ۱۵ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی