۸ پاسخ

منم برای اولین بار دادم چیزیش نشد

باید تست بگیری

من میدم خوشش میاد

اگه رفلاکس داره ابدااااا نده

اگه رفلاکس داره نده

بله چندتا ماده حساسیت زا داره توش اما من بخاطر یبوست دخترم خیلی دادم خورده

توی دسته حساسیت زا ها هستش گلم

من به دخترم میدم چیزی نشده تا حالا

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری