میگم سونو واژینال درد داره؟؟, من نمیتونم اصلا خودمو شل بگیرم کلا

۱۳ پاسخ

نه بابا اصلا

درد نداره ولي ازار دهندس

ن اصلا

وای منم همیشه سرم داد میزنن

نه اصلا درد نداره منم اول میترسیدم انجام که دادم دیدم خیلی راحته

نه بابا اصلا

اصلادردنداره چن ثانیه طول میکشه من هرماه ۱۲سونوواژینال میدم

نه بابا هیچی اصلا حس نمیکنی

منم میترسیدم گلی هم از دردش هم از اینکه خجالت میکشیدم 😂ولی رفتم دیروز نه دردی حس کردم هم اینکه دکتر نگاهم نکرد فقط گفت یه لنگ شلوارتو در بیار لباس زیرم همون لحظه یکم میدی منار کارشو میکنه

ی چیز خیلی نازکه 😐 دردی ندارع

درد نداره. یه عالمه ژل می ریزه و حسابی لیز میشه

ن اصلا درد ندارع

نه بابا اون قدرا نههه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Ronika😍 مامان Ronika😍 قصد بارداری