سلام خانوما
دوغ گازدار مضره؟

۲ پاسخ

نه من با دوغ زنده ام🥴😂هم هوس شدید به دوغ دارم هم معده دردمو تسکین میده از طرفی نفخ اینا رو از بین می‌بره منکه زیاد میخورم یه لیتری سه روزه تموم میکنم و جلو خودم به زور میگیرم که زیاد نخوردم و مشکل ساز نباشه چون طبع سردی داره

فکر نمیکنم مهم پاستوریزه بودنشه نوشابه عم بخاطر قند مصنوعیش و ضرر خیلی زیادی ک داره میگن خوب نیست ن بخاطر گازش

سوال های مرتبط

مامان arsin ❤💚 مامان arsin ❤💚 ۵ ماهگی
مامان ریزه💕🩷 مامان ریزه💕🩷 هفته سیزدهم بارداری
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان گنجشک🩵❤️ مامان گنجشک🩵❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی