خانوما چند وقت‌دیگه امید‌داشتهباشم حالت تهوعم خوب میشه؟

۱۵ پاسخ

مال من رفت پر قدرت برگشت هنوزم دارم شدیدتر🥲
برای هرکسی متفاوته

بدن‌ها متفاوته برای یکی یه ماه طول می‌کشه برای یکی تا آخر چهار ماهگی و بعضیا تا آخر حاملگی دارن

من داشتم هفته شما شدید بود بستری شدم بعدش همین جور بالا میوردم هفته بیست دوم هم چهار روز سوزش معده داشتم کلا درگیرم تا الان باهاش شش ماهمه

من ک هنوز گیرشم

من معمولا بعضی روزا طی کل حاملگی تهوع رو داشتم
الان هم که اخرا هستم . ویار هام به شدت برگشته و از بوی غذا هم حالم بد میشه مثل اوایل🥲
اما معمولا ماه های اوله فقط . ان شاءالله زودتر رفع میشه گلی

برا منم از ۱۱ هفته خیلیییی کم شد

من سر دخترم از دوماهگی تا فردای ان تی

من تااخر بارداری تهوع داشتم

من تا ۱۶هفته داشتم

مال منم اوایل چهار ماهگی تموم شد
یهو یه روز پامیشی میبینی تموم شده و این خیلی خوبه

واسه من ک ۱۶ هفته قطع شد

من وسط ماه ۴ تموم شد دگ

بدن به بدن متفاوته گلم. ولی من خیلییی حالم بد بود بخاطر تهوع. دکتر بهم قرص داد میخوردم کمتر تهوع داشتم و خیلی خوب بود

عزیزم‌ من از آخر ۱۴ کم کم بهتر شدم ولی فکر نکنم تا آخر بارداری بتونم ماهی و مرغ بخورم

تا ۱۷ هفته من ک اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی‌نی🩷 مامان نی‌نی🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری