۲ پاسخ

من قلم هارو تمیزشستم ۳تا قلم بود با دوتا پیاز و یه قاشق زردچوبه ریختم تو قابلمه اب ریختم گذاشتم ۱۲ساعت اروم اروم پخت. بعدش بادستکش مغز و اون قسمتای ژله ایش با دوبند انگشت آبی که مونده بود ته قابلمه باگوشتکوب برقی هم زدم باهم میکس شد ریختم تو ظرف گذاشتم یخچال وقتی خودش بست در اوردم برش زدم گذاشتم تو ظرف گذاشتم فریزر.

قلمو میشوری با آب زیاد و پیازو برگ بو یه کوچچلو دارچین میزاری ده ساعت اینا بپزه تو زودپز زودتر بعد همه چیو میکس میکنی قالب کوچک میزنی میزاری‌فریزر من گذاشتم تو قالب ژله اینجوری شد

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان پسری🤰 مامان پسری🤰 ۱۵ ماهگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی