۱ پاسخ

سلام قلم رو کامل بزار بپزه
وقتی قشنگ پخته شده
آبش رو کمی به دمای محیط رسید بزار فریزر
بعد وقتی یه زده سفت شد بیاربیرون تیکه های کوچک کن و هر وقت خواستی بریز تو غذایی نی نی امادس

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان پسری🤰 مامان پسری🤰 ۱۵ ماهگی