دخترا ساعت 11تست بتا میگیرن؟ ناشتا نمی‌خواد ؟

۵ پاسخ

آره عزیزم من ۹شب هم تست دادم ، البته بیمارستان

اره عزیزم من هفت عصر رفتم هفتو سی دقیقه جوابش اومد
اصنم نمیخواد ناشتا باشی

ن ناشتا نمیخواد😇

ن عزیزم

اره بابا نه ناشتا هم نیاز نیست باشی صبحونتو بخور کامل

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💫معجزه💫 مامان 💫معجزه💫 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان لیام 💋 مامان لیام 💋 ۴ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۳ ماهگی