۴ پاسخ

دقیقا مشکل منم هست یک ماهه نمیزاره با پوار خالی کنم قبلا قشنگ میزاشت ولی الان نه

برای پسر من فقط با حموم باز میشه قطره و پوار تاثیر نداره

همون فقط سدیم کلراید باید بریزی
بعدشم با پوار بینی پاک کنی هر شش ساعت

من اسپری دکوساکلین میزدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی