سلام کسی تو پریود سونو واژینال انجام داده؟

۹ پاسخ

آره من روز ۲ رفتم

بله من روز ۳ زیاد انجام دادم

اره عزیزم
مشکلی نداره

اره اوکیه مشگلی نیست حسم نمیکنهزیاد

من این ماه دوبار انجام دادم

بله منم انجام دادم

اره درد اینا ندارع

اره عزیزم من انجام دادم

بله مشکلی نیست

سوال های مرتبط