خانوما من شکم ندارم طبیعیه؟
خیلییی کوچولو دارم

۹ پاسخ

اره هنوز طبیعی تا هفته ۲۷عیب نداره

سلام من هفته ۲۱ دارم کم کم شکم درمیارم

از نظر منو شما کوچیکه منم فک میکردم کوچیکه امروز پیش دکترم بودم شکممو معاینه کرد گفت چخبره خیلیم خوبه میخواستی چقد باش 🤣🤣🤣

منم همبنجوریم

و منی که از قبل شکم داشتم چقد اعصابم خورده🤣

منم شکم ندارم

من ک هرکی میبینی باور نمیکنه باردارم😂😂تازه تو خیابون مزاحمم میشن مونگلا

من الان ۲۱ هفتم شکم ندارم چی میگی خواهر😂😂
زوده فعلا

اره عزیزم طبیعیه من تازه داره یکم شکمم درمیاد😂

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مرسانا🩷 مامان مرسانا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیلان مامان هیلان روزهای ابتدایی تولد
مامان سه تا قند عسل مامان سه تا قند عسل هفته بیست‌وسوم بارداری