۴ پاسخ

من ۱۲بود گف دستگاه بزار سنشم زیاد بود ب پنج ک برسه تو‌چهل روز اینا اونقت کمه

عزیزم ببین عدد زردی بستگی به روزش داره اگر تا روز دوم و سوم زردیش این عدد بود بالا بود نیاز به دستگاه یا بیمارستان بود ولی بعد یک هفته دیگ عدد ۱۲بالا نیست

اونیه من دلیم تا ۴۰ روژی هوگر هر هیبو

هیچ نیه تازه زردویشی هبه مشکل نیه گوره یه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی