۴ پاسخ

سونوگرافی ۷ ماهگی یا سونوگرافی رشد که بین هفته ۲۸ تا ۳۲ معمولا انجام میشه برای اطمینان از رشد جنین و برسی مایع آمنیوتیک و جفت هستش

رشد ووزن

من 24 هفته رفتم برا سونو تقریبا مث رشد میمونه
ولی من چون توی بطن چپ یکی از قل هام اکوژن وجود داشت تو انو مالی برام نوشت دکتر که برم

سونو وزن

سوال های مرتبط

مامان کیاوَش مامان کیاوَش ۸ ماهگی
مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙فسقلی💙 مامان 💙فسقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری