مامانا کسی سونو هفت ماهگی انجام داده بابت چیه؟

۳ پاسخ

من آخرین سونو هایی ک رفتم آنومالی و انتی بوده ، هفته دیگه یا هفته بعدش احتمالا ی سونو دیگه برم و تمام

زیاد میره

وزنت بالا نمیره؟؟

سوال های مرتبط

مامان کیان و النا مامان کیان و النا ۴ ماهگی
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری