خانما اصلا تا الان لکه بینی نداشتم طبیعیه؟

۶ پاسخ

خداروشکر کن، خوشی زده زیر دلت دختر؟

منم نداشتم خدارو شکر

🥲خدارو شکر کن

بله منم نداشتم

نباید داشته باشی کههه لک بینی خودش نشونه یه مشکله

باید خداروشکر که نداری

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری