۲ پاسخ

ببین سنجد برای وزن گیری خوبه ولی یبوست میاره یکم
ولی دارچین گرم

اره از ۸ ماه به بعد فقط نمک و عسل و شکر نباید بخورن

سوال های مرتبط

مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱ سالگی
مامان پسر قشنگم مامان پسر قشنگم ۱ سالگی
مامان نیاز مامان نیاز ۱ سالگی