۳ پاسخ

من پدی کاف میدم خیلی خوبه

قطره پلارژین

باید ببری دکتر ببینی علتش چیه اگه سرماخوردگی باشه معمولا پلارژین میدن ، ولی حتما دکتر باید معاینه کنه عزیزدلم

سوال های مرتبط