۴ پاسخ

منم همينطورم مرتب دل پيچه و نفخ دارم گاهى از فرط دلپيچه تهوع ميگيرم

طبیعیه رفته رفته کم میشه

یعنی روده هاتون صدا میده؟

طبیعی توبارداری نفخ زیاد

سوال های مرتبط