مامانا رابطه داشتن خطر ناکه الان

۷ پاسخ

هیجا نگفتن ک رابطه داشتن خطرناکه مگر اینکه طرف خودش مشکل داشته باشه و بارداریش خطرناک باشه اگه همه چیزیت اوکیع هیچ مشکلی نیس از اول تا آخر بارداری هیچ مشکلی نداره

اره

عزیزم آروم رابطه داشته باش اما عمق نباشه اشکال نداره

لکه بینی نداشته باشی اشکال نداره

تا سه ماه انجام ندی بهتره بعدش با دکترت مشورت کن

نه بابا بده بره😂😂😂ولی یواش اخه بعضیا میگن بده ولی من هرکیو دیدم میگه از اول رابطه داشتیم

شنیدم تا دو ماه اول نداشته باشی بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
منتظره معجزه 🌱 منتظره معجزه 🌱 قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری