مامانا خوردن چه چیزایی در 3 ماه اول خطر ناکه

۶ پاسخ

عسل و هویج.و جیگر ضرر داره
تن ماهی خیلی ضرر داره اصلا نخور

عسل-زنجبیل دگترمن ایناروگفت

عسل هم خوب نیست
آویشن هم باعث سقط،میشه

جگر زرشک زعفرون هویج به نظرم
فست فود و نوشابه و چیپس و پفک بهتره استفاده نشه اما من همش حوس همین ویزای مضر رو میکنم

زعفران
جگر
اب هویج
اب زرشک
ودمنوش ها و چیزهای قاعده اور و گرمیجات زیاد ممنوعه

جگر ،،زعفرون،،زرشک قرمز،،،هویج،،

سوال های مرتبط

مامان خدا بزرگه مامان خدا بزرگه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان مهبد مامان مهبد هفته شانزدهم بارداری